Ännu en...

MYSIG dag...hihihi... ; )

Kanske låter löjligt, men jag lärde mig av min mormor att de dagar man mår bra och har det bra så måste man VERKLIGEN njuta av dessa. För när man har sina dåliga dagar så har man de fina dagar att tänka på.

Dagen började med att mamma och min syster kom hem till oss ca 10.30 och satt barnvakt medan älsklingen och jag åkte iväg och tränade. (Lilltjejen fick inte följa med då minisats har stängt från i fredags till och med imorgon måndag). Det blev en snabb träningsrunda, ca 1 timme för mamma och syrran skulle iväg till Västerås och hade lite bråttom. DOCK var vi båda glad med att de kunde sitta barnvakt för annars hade det inte blivit någon träning ; ) (hittade lite bildbevis i kameran när jag satt på den, så mamma och syrran? Skyll er själva nu muahahaha)

  

Efter några timmar hemma, bestämde vi oss för att åka ut en stund... Det var ju så fint väder, dock blåste det lite kyligt så vi åkte en sväng till IKEA. Skulle spana in lite saker som vi tänkt köpa till balkongen och dessutom passa på att titta på spotlights som mamma KAN ha till det nya taket i köket...


Så häääääär roligt hade vi på IKEA ; )
   
  



God natt på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: paulaa

haha jag tog bilderna med flit så att man kunde komma med på bloggen :) oye jag vill ju sno bilderna men det gå¨r inte att högerklicka juuu ..mejla dom? / Syrran

2010-04-05 @ 02:00:33
URL: http://pauliiitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0