April april, hahaha... ; )

Halloj!

Har inte lyckats lura någon idag, försökte på morgonen genom att vrida fram klockan så Francisco skulle tro att han var sen MEN han gick inte på det. Jag har efter det inte orkat anstränga mig för att försöka lura någon annan och tur nog så hag ingen lyckats lyra mig hahaha...

Nåväl, idag så har jag och lilltjejen varit och inhandlat mat inför morgondagen, då kommer nämligen våra familjer och ska äta en trevlig lunch/middag hos oss. Hoppade mellan VI i älvsjö och Willys då de hade olika erbjudanden som jag inte kunde motstå. Mamma kom förbi och hämtade sin bil och även hon var med en stund på Willys, dock lyckades hon köra vilse när hon körde därifrån. MEN hon var inte arg för det för hon hittade en bra sportaffär som hade jätte bra rea, där shoppade hon ett regnställ åt Maria Isabelle som hon komer hunna ha när hon börjar på dagis och även till våren tror jag för det var strl 90, hon har 74/80 idag. Hon köpte även en jätte mysig träningsdress som mamma har tänkt att hon ska kunna springa med henne när hon kan springa hihihi...mamma och hennes drömmar! Man vet dock inte hur det kommer att bli så jag säger inte aldrig...

Förberedde lite inför morgondagen genom att pynta äggen, detta gjorde jag genom att ta röd/gul löksskalen och satte runt ägget för att sedan lägga på aluminiumfolie. Kokade dem en stund och sen VOILÀ! Titta på hur dem blev, snygga va! TESTA själv, billigt och bra!





Här kommer lite bilder på mormor med barnbarn, och deras nya kläder ; )

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0