Change of plan..

God morgon på er!

Idag mår jag mycket bra, är lite trött med tanke på att jag var och lade mig väldigt sent... Var nämligen och hämtade mamma från jobbet och kom hem 23.30. Lilltjejen har börjat sova lite bättre, men hon vaknade 2 gånger i natt. Ooooh att tänderna kan göra så ont på min stackars lilla flicka!! Nåväl, nu är den 7 på väg ut och det är bättre än 0 ; )....

vi är nu inne på 2:a veckan av stambytet och jag börjar bli VÄLDIGT nyfiken på hur det ser ut hemma hos oss... Tror jag ska ta mig ut dit för att se om vi kan flytta till helgen! Hemma hos mamma har det inte hänt så mycket gällande taket som jag för några dagar sedan berättade om för er här på bloggen. Det är nämligen så här att några bekanta till mamma känner några bra hantverkare som nu erbjudit "kompis" pris för sänkning av tak och insättning av spotlights.... Och jaaa, det känns faktiskt bra! Tar absolut inte illa upp utan jag kör på nästa projekt istället, vilket i det här fallet gäller tapetsering och målning av sovrummen.


Syrran och jag tänkte åka ut till Rusta och andra affärer som har skapligt snygga tapeter till ett bra pris!
Nedan kan ni se ett urval på tapeter jag tänkt mig men vad säger ni? TANKEN är att tapeterna nedan ska vara fondväggar för att ge rummen ett djup!


BRORSANS RUM!

TAPET SPACE GRÅ CIRKEL                               TAPET SPACE RAND SVART/GRÅ

Tapet non-woven i mörkgrått med cirkelmönster.                Tapet i non-woven med randmönster i svart, vitt och grått.                                                                                                                   169:-
169:-


TAPET SVART/SILV SLINGA

Tapet non-woven i svart och silverfärgat
abstrakt mönster. 189:-




MAMMAS RUM

TAPET SPACE GRENAR LJ.GRÅ                                  TAPET SPACE SVRTLILA BLOMMA

Tapet i non-woven med vackert grenverk         Tapet i non-woven med blommönster i vacker lila ton
i olika nyanser av grått. 149:-                         på svart botten 169:- (ord.pris 189:-)  


Min syster har redan en jätte fin tapet som fondvägg så där tänkte jag mer att man kunde sätta in en ljus/vit som får rummet att se större ut. 

Nåväl, slutresultatet får ni se när det är klart!!!! Det här fixar jag vet ni ; )

Ha en fortsatt trevig dag!
PS: GLÖM nu inte att skriva om vilket tapet ni tycker passar!  
(Klicka bara på kommentar, under denna text!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0