Det var MIN dag idag ; )

God kväll!

Läget, hoppas ni mår bra....Själv så är jag inte mycket inne under dagarna då dagarna är så himla fina samt att jag inte är hemma själv som i Solberga. Här finns ju min mamma, syrran under dagen och brorsan som kommer hem efter skolan...Det är alltid folk här och idag fick vi även besök av min svärmor. Det var min mamma och svärmor som träffades och Maria Isabelle var såklart med! ; ) Hon har alltid så kul med dem! 

Själv så var jag och min syster och tränade ett HÅRT träningspass på SATS, ni anar inte hur hårt vi tränade! Vi har ju den tendensen att "pusha" varandra och få ut maximalt av träningen, känner att jag måste passa på för det är tyvärr inte så ofta vi får den möjligheten att träna som vi fick idag. På vägen hem så var vi och handlade inför en trevlig lunch med familjen, det var dags för COMPLETOS, chiles motsvarighet till korv med bröd. DOCK mycket godare ; )

Det var faktiskt jätte trevligt, bara det att jag inte är så förtjust i att min svärmor håller Maria Isabelle i famnen för sen är det jag som får ta skiten. Maria Isabelle vänjer sig fort och hon vill alltid vara i famnen, men men...hon träffar ju inte farmor så ofta så hon får väl göra som hon vill. MEN snart tror jag att ingen kommer vilja hålla Maria Isabelle så mycket då hon blir bara tyngre och tyngre!! 

Nu inväntar jag att min älskling ska komma hem så vi kan ha en stund för oss, för lilltjejen har somnat! Blir en fika och tv kväll! wiehooooo, ni får ha det bra!

Bilder från idag kommer SÅKLART! ; ) 

   
  

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0