Familjeträff ; )

Heeeeej allihopa!

Är ni lika chockade över att ha vaknat, tittat ut genom fönstret och sett SNÖ idag?? Måste ha missat väderprognosen heeeeeelt för när jag vaknade tänkte jag OMG inte nu igen hahahaa.....vi som hade tvättat bilen för någon dag sen men men ; ) Man ska ta det med en nypa salt, tänkte inte förstöra min dag för lite snö!


Tittade till mobilen när jag hade vaknat så såg jag att jag jade två missade samtal från mamma och även ett meddelande. Ringde upp henne och hon bjöd oss hem till henne, vi som hade lust att träna frågade ifall hon kunde sitta barnvakt och det ville hon såklart. Tråkigt bara att minisats hade öppet, hon hade också kunnat träna men det såg vi först när vi kom dit... Nåväl, det blev iallafal hårdträning och därefter en god sen lunch hos mamma... Lilltjejen sov kanonbra i mammas säng och hade skött sig alldelles fiiiint. (vad är det med barn när föräldrarna inte är med? För då sköter de sig perfekt).

Väl hos mamma så säger hon att min morbror med familj skulle komma över och ta en fika... Tråkigt nog så skulle de komma strax innan vi skulle åka men vi hann iallafall se dem en stund. Maria Isabelle hann flörta med alla gästerna innan det var dags att åka hem. Vi åkte tidigt för att inte lilltjejen skulle hinna bli för trött och sedan somna i bilen för att seeeeeen vara vaken i hundra år på kvällen... Så nu är vi hemma, hon sov inte i bilen och strax blir det lek innan det blir dags för lite sööööömn! ; )

    

Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0