Förkylning på G?

Hej hej allesammans!

Idag vaknade jag med en lite krasslig hals, tror att min lilla flicka har smittat mig för hon går runt och är snorig: (
Annars är det relativt bra, vi tog en liten sväng till Lidingö centrum och inhandlade 4 nagellack och en body till lilltjejen som var på rea. Tre av nagellacken kostade 13 kr st och bodyn kostade 20 kr, jätte billigt ju så jag passade på ; )

Ska ta och mysa med mamma resten av kvällen, det är bara vi två ikväll för min lilla flicka har somnat efter en härlig varm dusch och älsklingen är och jobbar som DJ ikväll på Mango Bar.

Imorgon blir det ett dans pass på gymmet och därefter ska vi iväg och träffa pappa. Han var i Chile i nästan 2 månader så imorgon får vi se om lilltjejen känner igen sin morfar. Min hypotes är att hon kommer att börja skrika hihihi, men det återstår att se!

Ta det lugnt och andas inte in den "giftiga" luften som ikväll kommer att passera Sverige ÄNDA från Island!

Vulkanaskan från Island har skapat kaos i internationella flygtrafiken. Här kan du läsa senaste nytt samt få experternas svar på dina frågor. Klicka på adressen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6960963.ab 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0