Japp det var det som var på G....


God morgon gott folk!

Hoppas ni mår bättre än jag denna fina, soliga morgon... Själv så är både jag och lilltjejen förkyld! Ni kan ju tänka er varför jag inte skrev något igår, mådde ju inge bra! ÄNDÅ drog jag mig till gymmet tidigt på morgonen, jaaaaaaaaa jag vet vad ni tänker! Varför går hon och tränar när hon var sjuk? Svar på denna fråga är för att jag inte mådde så himla dåligt igår morse utan det blev värre under dagen....

Igår var det iallafall dags att träffa pappa, älsklingen och lilltjejen följde med och vi passade på att titta till vår lägenhet efter första veckan av stambytet! OCH när ni ser på följande bilder så kan ni ju tänka er vad vi kom överens om....

Vår toalett...
   

Vårt kök...Om ni undrar vart diskbänken har tagit vägen så står den bredvid vårt köksbord, se tredje bilden!
  

Vi har ju inget vatten i köket utan vi får hämta vatten i trappen och så här ser det ut där...
  

Vår slutsats: Vi bor hos mamma en vecka till! 


Ja just det, sist men inte minst så träffade jag ju min pappa igår! Maria Isabelle blev inte ledsen som jag hade tänkt mig utan hon slog, rev och drog honom i håret hahaha...mitt lilla monster! ; )

   
 

Idag tror jag det blir en utflykt DOCK lite osäkert vart MEN vi ska ändå ut trots att både jag och lilltjejen är småförkylda! Klarar inte av att vara hemma när jag känner mig så här, känner mig ännu värre då!

Ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tu hombre

Texten hamnar utanför ramen! :D

2010-04-19 @ 14:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0