Lite tid för MIG denna morgon! ; )

God morgon allesammans!

Hoppas ni mår bra, själv så mår jag enormt bra.... Solen är framme och jag fick lite sovmorgon men trots detta så känner jag mig som om jag inte sovit något alls... Men men, det går väl över!

Älsklingen har tagit ledigt idag och därför är det han som idag har Maria isabelle, de ska träffa farmor! Jag stannade hellre hemma för jag måste göra lite saker här hemma, saker jag inte riktigt får tid över till när min lilla busunge är med mig....

MEN kärleken jag har för den här lilla varelsen går inte att beskriva, Älskar henne ENORMT mycket !


 

Vi hörs senare!

Ha nu en trevlig dag, vart ni än befinner er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0