Ma-ma-ma-ma ; )

God kväll gott folk!

Idag har jag lyckats ladda upp en video som betyder VÄLDIGT mycket för mig ; ) Det är nämligen på min lilla Maria Isabelle som ÄNTLIGEN börjat leka med orden mamma. Hon har sagt de orden förut men inte på samma sätt som hon gjorde för några dagar sedan. Så här har ni beviset!

Jag pratar enbart spanska i videon men för att ni som inte kan spanska förstår vad det hela handlar om så "döljer" jag kameran ifrån Maria Isabelle annars gör hon till sig och säger ingenting. Sååååååå när hon glömmer bort kameran så börjar hon och jag är enormt överlycklig för att jag lyckats få det på kameran! ; )



 

Visst är hon söööööööt! Älskar henne sååååååååååååå obeskrivligt mycket!!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Lilla hjärtat då! Den som väntar på något gott.. :)

2010-04-07 @ 21:49:12
Postat av: paula

haha hon e gullig hon :)

2010-04-08 @ 01:36:04
Postat av: Stina

Fina dotra di! duktig flicka! :) Kraaam på er!

2010-04-10 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0