Mäktigt!

Hej hej!

Idag mår jag betydligt mycket bättre än igår, har enbart kvar en jobbig hosta och är faktiskt lite snorig hahaha ; ) ...men jag lever och andas så jag mår bra!

Igår kväll blev det dags för en stund för enbart älsklingen och jag... Måste säga att jag inte är så mycket för bio egentligen, jag föredrar att hyra en film eller titta på film som går på tv för det är mycket mer bekvämare än att åka ut och frysa för att titta på en film och därefter frysa på vägen hem hahaha....Gud va bekväm jag låter! Men det är ju mycket enklare och mysigare att titta på film hemma och därefter gå och lägga sig när man känner för det! Inte sant?

Nåväl, min älskling ÄLSKAR att gå på bio.... Till och med innan vi började träffas, för många år sedan frågade Francisco om jag ville följa med på bio. Inget illa menat men svaret blev dock ett nej! Vi befann oss på olika plan och fortfarande var det mycket kvar för oss båda att gå igenom innan det blev VI *ler stort*.
Hursomhelst så åkte vi in till stan och kollade om det gick någon bra film. Vi hade tur för på Rigoletto sa de att de platser som hade blivit bokade och inte hämtats skulle släppas just i den stunden när han var inne och frågade om platser, tider och så vidare... Väntan resulterade iallafall i två platser till CLASH OF THE TITANS i 3D.

Måste säga att jag tyckte VÄLDIGT mycket om filmen, den hade allt jag tycker om... Spänning, action och en kärlekshistoria! Det var första gången jag var och kollade på en långfilm i 3D och måste säga att det var värt de 125 kr som de ville ha för biljetten!

Här kommer lite information om filmen...
Clash of the Titans
Perseus, född av en gud men uppfostrad av människan, känner sig hjälplös i sin kamp för att rädda sin familj från Hades, den hämndlystna guden från underjorden. Med inget kvar att förlora anmäler sig Perseus som frivillig att leda ett farligt uppdrag för att förgöra Hades innan han kan ta kraft från Zeus och släppa fram helvetet på jorden. Han leder ettmodigt gäng krigare mot en riskabel resa djupt in i den förbjudna världen. De slåss mot oheliga demoner och förskräckliga vildar, men Perseus kan bara vinna om han accepterar sin kraft som gud, utmanar sin bakgrund och skapar sitt eget öde.


Varför inte boka några biljetter och var med om en trevlig bioupplevelse! (Klicka på bilden här ovan och BOKA redan idag!)

Här kommer lite bilder från igår kväll!

  
Vi sitter i bilen på väg in till stan när vi såg det stooora mörka molnet! Kanske från Island?

  
På BIO ; )

MÅSTE bara lägga upp denna bild som jag tog på min UNDERBARA skatt idag! Det är nämligen första gången hon sitter ute utan en massa kläder! Visst är hon fin?


Ha en trevlig kväll!
Chaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0