Maria Isabelle, 9 månader IDAG ; )

God dag på er!

Idag är jag ENORMT trött men det betyder ingenting just nu för min lilla skatt blir nämligen 9 HELA månader idag....Kan inte förstå att tiden gått så himla fort. Att hon idag för 9 månader föddes och var HELT beroende av mig till att idag vilja upptäcka saker SJÄLV och blir för varje dag mer och mer självständig. Det är otroligt, tänk att man själv varit så liten som Maria Isabelle!



Denna underbara flicka har förgyllt våra liv i 9 månader, med skratt, bus, roliga leenden och massa, massa annat! Hon kan idag krypa och fort går det...Så jag kan säga att vi har en litet terrorist som kryper omkring här hemma och hittar på en massa bus. Och när hon pratar så låter det som en liten japan, hahahhaa....hon är så rolig!

Har även märkt att hon har en enorm fantasi, säger detta då när hon pratar med sig själv och leker med det hon hittar kring sig. För övrigt så älskar ALL mat, det enda som jag kan tänka på som hon har vägrat att äta är potatis med lax som jag köpte... Lika kräsen som pappa när det gäller kokt lax och lika köttälskare som pappa är hon också hahaha...Dem två är de enda som äter kött mer än frivilligt, jag äter enbart fileer hahaha....inte för att jag anser mig vara snobb, men de är ju mycket godade tycker jag ; )

Nåväl gott folk det var dagens STORA ...Min lilla skatt börjar bli stor! 
Ha det gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0