Ooooh härliga dag!

Har inte skrivit så mycket idag, detta då jag och familjen haft fullt upp med bland annat tvättning av kläder, bil och en shoppingtur i Skärholmen C. Vi har med andra ord njutit för fullt av denna vackra daaaaag! Så vacker att människor i tvättstugan ler och säger hej, vilket inte är så vanligt hahaha...

Men men, ska inte berätta så mycket mer utan visa med bilder hur vår dag sett ut idag...Ha en trevlig kväll!

 
Maria Isabelle busar hemma ; )


Inne i provrummet på BIKBOK, provar tre olika tröjor i samma stil, dock olika färger
= ROLIGT!

Det blev den här jag köpte, tyckte jag var värd den ; )



 

Min älskling köpte även en jätte fin halsduk och mössa i mysig grå färg, halva rea priset!!! Kanon bra för kyliga kvällar! Gracias negrito lindo, beso!

Titta va fin vår bil blev efter två tvättar, varför? Jo för idiot maskinen inte lämnade den ren nog efter första så vi fick den dyraste tvätten heeelt gratis! hihihihi ... ; )

  

Så här mycket tyckte Maria Isabelle om att stå framför ratten, tror att hon kommer vilja skaffa körkort när hon blir stor!




God kväll gott folk!
Vill passa på att tackar er för att ni är så många som läser och uppskattar min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0