Otacksamma jag!

God morgon allesammans!

Idag är det dagen då inhandling av tapeter och tillbehör ska inhandlas!! Men innan jag fortsätter prata om vad jag ska göra idag så måste jag be om ursäkt....

En ursäkt till min släkt i Chile, till alla er som var så gulliga som skickade en present till mig och min lilla dotter!! Muchas gracias, y perdon que no les iba escrito antes.....Se me fue completamente darles las gracias!!! Estaba todo muy pero muy bonito!  Los quiero mucho!



Nu till dagens händelser... inhandling av tapeter och grillning på kvällen.... Kommer tyvärr inte kunna njuta av vädret med familjen för alla jobbar och brorsan är med sin tjej så dem kommer väl hitta på något själva! MEN dottern min finns ju hihihih


Bilder från dagen kommer senare ikväll!
Ha nu en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0