Respektlöst!

Hallo allesammans!

Har känt en underliggade ilska inom mig idag... Måste därför skriva av mig! Ilskan jag känner, gäller min mamma... DOCK inte mot min mamma utan är riktad mot ALLA som på olika sätt inte visar/visat respekt gentemot henne!

Det spelar ingen roll vem det nu kan vara, grannen, släktingar, fd släktingar etc. som på olika sätt är otrevlig, ignorerar eller medvetet inte visar respekt mot min mamma. Varför känner jag så här?

Jo för min mamma är en av de VIKTIGASTE personerna i mitt liv! Hon är inte bara den kvinna som gett mig livet utan den person som ALLTID under HELA mitt liv funnits där för mig och mina syskon oavsett vad. Hon har också alltid varit min rådgivare, "psykolog", mitt allt helt enkelt!! Hon har från dag 1 kämpat för att jag eller mina syskon inte skulle sakna något, så varför i helvete visar inte människor som känner/kände henne INGEN respekt mot henne?

Just i denna stund, jobbar mamma "ihjäl" sig på en av sina jobb....Varför? Inte så mycket för mig längre, utan för att kunna betala sina räkningar och kunna sätta mat på bordet till mina syskon! Är så trött på att hon måste jobba så hårt för att kunna klara sig och ändå "ser" inte dem här jävla idioterna som inte visar respekt detta!!!

Effekten av de handlingar som dessa personer gör mot min mamma, gör att jag mer och mer kommer att dra mig undan från dem oavsett vilka de är! 

Te amo mamita linda!!!



SLUTSATS: Visar ni ingen respekt mot min mamma, så kan ni glömma att jag visar respekt mot dig/er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0