STOR dag idag...

Hej allesammans!

Idag är det en stor dag för oss här i familjen, min bror ska nämligen ha mösspåtagning... Det vill säga att gymnasieskolans elever får vid en ceremoni sätta på sig sina studentmössor. OCH att anhöriga får komma dit och vara med, alltså ska "hans tre mammor" (mamma, syrran och jag) och systerdotter dit och ta bilder... hahahaa...

Angående tapeterna så blev det inget igår eftersom min bror inte tagit bort en stor och tung garderob ur vägen så jag kan göra det sista! Så eftersom jag inte kommer att flytta den rummet blir klart med tapetseringen så fort han gjort sig tiden att flytta den!

Ah just det, igår kväll åkte älsklingen och jag till vår lägenhet... vi var enormt nyfikna på hur det går med stambytet! OCH köksbänken är tillbaka med ny blandare ; ) Det börjar ta form och glad blev jag MEN ännu känns det inte helt ok att bo där än då de nu har lagt målat och haft något på väggarna så det luktar enormt starkt och äckligt.... Som ni snart kommer få se så är kacklet som ska in på toa och kök redan i lägenheten så SNART är det nog klart....Här kommer de senaste bilderna från lägenheten!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0