Uppdatering av gårdagen!



God dag!

Nu äntligen är tapeterna inhandlade och vi lyckades hitta några fynd bland dem också så det blev inte så dyrt som jag hade räknat ut det från början hihihi...

Nåväl, igår kväll blev det grillning, dock sent på kvällen för då hade de flesta kommt hem från sina jobb... Det var jätte gott och som tur är så blev det över mat till idag ; )

  

Ja just det, var förbi vår lägenhet igår... och faktiskt så blir jag imponerad på hur gubbarna jobbar! Det har gått fort och jag tror att det snart är dags för oss att åka tillbaka! De har satt in alla rör, installerat toaletten dock enbart den som sitter fast i väggen, toalettstolen saknas ju... MEN det är otroligt varmt  lägenheten för de har satt dit en fläkt som gör att cementet torkar fortare! Otroligt dammigt var det också, trots att vi täckt för! Så det blir storstädning när vi kommer dit för lilltjejen äter ALLT i sin väg!

här kommer lite bilder från lägenheten samt den temporära toaletten och dusch som de ställt utanför vårt hus! Den var faktiskt ganska fräsch och gav en äkta camping känsla hahaha... ; )

   

   

Under bilresan hade Maria Isabelle iallafall roligt... tills det hade gått några timmar för då blev det jobbigt! Förstår henne dock, stackars lilla flicka!

   

 

Vi hörs senare!
Tänkte fota lite i de rum jag ska tapetsera ; ) Återkommer senare med DAGENS händelser och bilder!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0