Utan EL!

God dag på er!

Hoppas ni njuter av denna härliga dag, själv så blev vi tvungna att vakna extra tidigt då elektrikerna kom tidigt på morgonen. Kände att det inte var någon idé att vara hemma utan el och en massa EXTRA kablar som låg runt bland min lilla flicka, så vi åkte hem till min mamma på Lidingö!

För att slippa den tunga biltrafiken in till stan så tog jag och lilltjejen en sväng till lekparken först i hopp om att hon skulle bli trött och förhoppningsvis sova under bilresan. MEN icke sa nicke, hon har NU somnat...alltså 14 på dagen!

Är jäääääätte trött för jag har inte sovit så många timmar, för älsklingen och jag var uppe till sent och rensade hallen och flyttade på möbler som stod för eluttagen så elektrikerna hade fri väg idag. Apropå älsklingen så väntar det en överraskning imorgon, har väntat på denna efterlängtade och fullspäckade dag. Ni kommer DEFINITIVT se bilder från morgondagen så håll er uppdaterade!

Dessa bilder har jag lyckats ta denna underbara dag!
Första gången i gungan ; )


Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!
; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0