Fullspäckad dag!

God kväll på er allesammans!
Hoppas ni mår bra, själv så har jag haft en trevlig dag här på ön... Min dag började 5.30 på morgonen då min lilla flicka väckte mig. Hon fick sig en flaska mjölk och somnade om till 7.45, då kände jag att det var dags att gå upp. Älsklingen var inte kvar i sängen utan åkte till gymmet med min mamma för att gå på BodyPump, ett träningspass på gymmet!! Passet började 6.40, hahahaa...trodde faktiskt inte att han skulle orka gå upp så tidigt MEN han gjorde det och jag är enormt stolt över honom. Jag vet ju att mamma fixar sånt för hon är lite mer träningsfreak, som jag hahaha.... men men!


Mamma ville iallafall ta ut Maria Isabelle för en sväng och det fick hon ju såklart, jag fick 2 timmar EXTRA sömn ; ) Detta är inte vanligt så jag passade på! Syrran som hade jobbat till sent, väckte mig 12 och frågade om jag ville med till gymmet. Vaknade helt seg och kände mig enormt trött i kroppen MEN ett träningspass skulle pigga till mig ; ) Vi gick till gymmet och det var jätte härligt, fick lite uppvärmning på köpet hihihi

väl på gymmet ringer mamma och säger att hon snart är hemma. Detta innebar att jag inte skulle få träna länge då mamma skulle iväg på en aktivitet hon hade planerat så jag satte igång med löpningen. Efter ca 30 minuter ringer hon mig igen och frågar hur det går, bra säger jag! Så säger hon, jag har inga nycklar kan inte du komma nu?? Oooooh tänker jag, men ok....Fick iallafall träna en stund, bättre lite än ingenting! Träffade mamma och lilltjejen på vägen hem och Maria Isabelle kände igen mig från långt håll hahhaa...det såg jätte roligt ut för man kunde verkligen se att hon blev glad! Väl hemma gav jag henne mat, lekte en stund och strax därefter somnade hon...

Hon sköter sig bra här, bara det att hon ville sova med oss. Tror att hon inte riktigt känner sig som hemma, det finns ju en annan lukt här. Men det gick bra ändå! Tror att jag måste ta mig till öppna förskolan imorgon för det känns som att hon saknar att träffa sina "små" kompisar, och få sjunga en stund också för det var ca 2-3 veckor sedan sist vi var där! Får se hur det blir, men ni får iallafall ha en trevlig kväll!


Ha det bra!

PS: Klicka gärna på reklamen NELLY jag har på min sida, de ska tydligen har en BRA medlemsrea som startar 15 april! Kanske ni hittar något somrigt och fint ; ) De har proppat REA-avdelningen full med fynd. över 1000 plagg är sänkta till halva priset. Med hjälp av koden TDPREMIUM kan NI besökare komma in på REAn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0