Sol, sol, strålande sooooool ; )

Heeeeej heeeeeeeeej!

Hoppas ni underbara läsare mår bra, själv så har jag det väldigt bra! ; ) Visst är det härligt med det underbara vädret, solen fyller mig med glädje och jag går runt med ett leende på läpparna : P....

Idag började dagen väldigt bra, mamma och jag var på samtal...Vi vill förbättra vårt förhållande, inte för att det är något fel på den men vi båda är enormt lika och därför kan det ibland bli att vi krockar och varför inte gå på samtal och få verktyg för att bättra detta?

Efter lunch bestämde jag mig för att åka till öppna förskolan i Älvsjö, kände att min lilla flicka behövde träffa barn och krypa av sig bland allt det roliga på förskolan! ; ) Titta på hur roligt Maria Isabelle hade....


  


Efter öppna förskolan var det tänkt att jag skulle hem och hämta en lite tunnare jacka p.g.a det härliga vädret MEN älsklingen hade ju låst dörren in till rummet där min jacka var....SÅÅÅÅÅÅ det blev ingen jacka : ( Han får helt enkelt hämta den till mig för han låste och behöll nyckeln själv!

Tog några fina (soliga) bilder på vår promenad på väg hem...

  
 

Ha nu en fortsatt trevlig dag!

; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0