Vi är med i tidningen!

God morgon!

Vet ni? Maria Isabelle och jag är med i en tidning....Vi blev nämligen intervjuade av en reporter för tidningen MAMA för några månader sedan... Och nu har den kommit! 
 

  

bildkvalitén är tyvärr inge bra, men så här står det!

Jacqueline Fuentes, 25 år. Är mammaledig socionom och bor i Älvsjö. Mamma till Maria Isabelle, 9 månader. Mitt kroppssjälvförtroende är sen jag fick barn! Jag var så stolt över gravidmagen och är det fortfarande, även om magen är mjukare nu än innan. Men den drar sakta ihop sig. Jag håller på att hitta tillbaka till formen och har börjat träna. Men jag känner ingen press att gå ner eller se ut på ett visst sätt. Jag jämför bara med mig själv.

Ha en bra dag ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen =).. Min syster är känd haha ..Las amos a las dos =)

2010-04-21 @ 09:35:18
Postat av: Cristina

Va kul!! måste kolla i den :)

kram!

2010-04-21 @ 16:15:34
Postat av: Lottie

Va fina ni är!! Och du är såå vacker. Puss

2010-04-25 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0