Händelserik helg måste jag säga

Hej!

Sitter på lunchen och skriver ett snabbt inlägg... Helgen har minst sagt varit händelserik, det bjöds på grillning, match tittande OCH det som pågått sedan i lördags är att Maria Isabelle drabbats av hand, fot och mun virus! INTE roligt måste jag säga och inte heller har jag tidigare hört om detta men det drabbar barn under 10 år och mest under sommartid! Detta smittar inte från barn till vuxna men mellan barn : (

Skickar med lite bilder från helgen som vi ändå lyckats ta!

HEMMA!
  
   


Hos min TIO ; )
  
  
  

Med "gänget"

  
  


Dagen efter febern! Men fortfarande lite svag...

  

HOPPAS min lilla tjej SNART är virusfri så ALLA får återhämta sig efter helgens jobbigheter!

HÖRS när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0