...Jag är KÄR i...

LUSH!!!

Så heter produkterna som en vän till mig rekommenderade och jaaaaaaaaa, jag kan inte sluta älska dessa produkter. Handlade en kräm till mamma på hennes dag i söndags och även syrran blev också intresserad och köpte lite LUSH produkter.... Love love love ; )





Dream Cream har varit en av våra bästsäljare från starten och det tack vare att vi tagit allt som vi kunde komma på som lugnar och vårdar huden och blandade det till en utsökt hudvårdare på burk! Havremjölk, rosenolja, olivolja och tea treeolja är några av ingredienserna!



Ansiktstvål som hjälper problemhy

Fresh Farmacy förklarar krig mot finnar och andra typer av  problemhy. Använd vår lugnande och antiseptiska kamomilltvål varje kväll. Tvåla upp ett mjukt lödder mellan händerna, tvätta ansiktet och skölj. Avsluta med Tea Tree Water ansiktsvatten och en passande crème (Enzymion eller Celestial - beroende på vilken typ av problemhy du har). Vi vet att den ser ut som en bit leverpastej och vi vet att den luktar lite konstigt, men -hurra - vad bra den är! Lavendelolja lugnar torr och flagig hy och tea treeolja och zinkpuder motverkar finnar och fet hy. Kamomillen balanserar din hy och ger den ett friskt och rosigt utseende. Sluta vara förtvivlad, här har du lösningen på dina hudproblem!

 

       

 

 



Kokosdoften påminner oss om soliga semesterdagar vid stranden med piña coladas och vackra insmorda kroppar! Det här är en strandvänlig deodorant som absorberar oönskad fukt och lukt
(man kan använda den som torrschampoo och ha i ballerinaskorna en varm sommardag).



Denna fick jag som en gåva när jag handlade där sist...roligt namn må jag säga ; )




Kidnappa din älskade och dra med vederbörande in i badrummet. Tryck ner din tvillingsjäl i badkaret, släng i en Sex Bomb (Ja, eller två! Först du själv... sedan själva badbomben!) och sjung låten med samma namn av Tom Jones. Sex Bomb parfymen är en förförisk blandning av de eteriska oljorna från jasmin, salvia och ylang ylang - som alla sägs kunna höja temperaturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0