Maria Isabelle, 11 månader!

God kväll på er!

Idag är det torsdag och imorgon har det gått 1 vecka sedan jag började jobba....Oh herregud vad det gått fort! Kan berätta att det går jätte bra på kontoret, känns inte alls som att det gått 2 år sedan jag sist var där utan snarare 1 månad haha, men men... Inte mer om mig!

Utan det här inlägget handlar om min KÄRA dotter som idag blev 11 månader!!! Hon har verkligen blivit så stor, vilken förändring hon har haft sedan jag för första gången fick hålla henne i min famn ; )

Maria Isabelle att vara överallt och undersöka världen, ALLT är verkligen intressant och TITTUT lekar älskar hon. Hon tar saker över huvudet och sedan så tittar hon och säger något som låter som tittut hihihi... Hon har även blivit mer stadigare i benen och går längs möbler, väggar och allt som finns där hon går och när det är ett avstånd mellan en sak och den andra så tenderar hon att ta sats för att nå.... Ordet mamma repeterar hon i olika nivåer, vet inte om det har att göra med att jag börjat jobba och hon inte ser mig lika ofta men det ordet tycker hon om att leka med iallafall ; )

 


   

Här visar Maria Isabelle vart lampan finns samt att hon kan gå (med stöd)
  



Sköt om er så hörs vi när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0