Min pratglada tjej

Hej allesammans!

Hoppas ni haft det underbart sedan ni sist var inne och läste min blogg, det har inte hänt så mycket här MEN utanför har det hänt en HEL del...!

Maria Isabelle ÄLSKAR att prata i telefon och idag tog hon 1 steg och sedan satte hon sig MEN hon börjar våga mer och mer, vilket är positivt! INGEN STRESS, för jag vet att hon så småningom kommer att sätta igång med promenerandet ; )

Idag har jag faktiskt LÖST ett problem som jag haft sedan vi flyttade in!!! Ni som varit hemma hos oss vet att Maria Isabelle sovit i samma rum som oss och att hennes rum har hon fått dela med pappas "musik hörna". Min önskar har varit att hon får ha SITT och han SITT och gissa!!! Jag har nu löst det som sagt ; )

Hans skrivbord försvann in i vår garderob, BILDER kommer så ni förstår mig bättre då (har nog aldrig varit bra på att förklara ändå) Maria Isabelle har nu sovit 1 natt i sitt rum själv och det har gått jätte bra, får se hur denna natt går (tar i trä).

  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0