Nu gäller det!

God morgon!

Idag vaknade jag med tuppen, klockan är snart halv 7 och jag är nu laddad inför den stora dagen... Dagen då mitt nya liv börjar, jag är nu inte bara dotter, syster, mamma, sambo, barnbarn o.s.v. utan även en arbetande kvinna eller snarare första dagen som arbetande FÄRDIG socionom. Jag hann ju aldrig gå ut och jobba efter min examen då min underbara flicka kom till världen en månad efter det MEN oj oj oj vilken erfarenhet och minnen jag har skaffat mig. Det gångna året som 25-åring har varit underbart och det fortsätter... Nu som 26 åring! ; )


Kommer nog inte bli så ofta jag sitter här och skriver, MEN ska försöka för det är roligt att skriva och ännu roligare att titta tillbaka på det här och minnas hur allt var, vad man kände och vad som hände! ; )

Ska börja fixa min innan jag cyklas iväg till jobbet, så ni som läser detta!
HA EN BRA DAG!!!



PS: Passar på att gratta en mycket nära vän till familjen, LEO!!!! GRATTIS på födelsedagen!!! Du är en toppen vän (som aldrig svarar på sms hahahhahaa....MEN) TACK för alla dessa år, hoppas det blir många många fleeeeeeeeeeer ...KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0