OMG vilka händelserika dagar...



God kväll på er kära läsare!

Idag blev jag 26 år gammal och det var jätte mysigt, från morgon till kväll... Dagen började med ett träningspass med min KÄRA mor och därefter kom vi hem och älsklingen hade lagat god mat till oss ; ) Min familj kom över och även min svärmor med sin man...Senare på eftermiddagen kom även pappa med sin fru... JA det var mycket folk som kom men det var TREVLIGT!! Jag fick en jätte fin cykel av min älskling, en bok av Linnea (brorsans tjej) med massa coctail recept hihihi och tårtor (3 st för att vara exakt).... MEN bäst av allt var att jag kunde fira den med min familj, det kändes mysigt...

Är dock enormt trött och seg, tror att jag ännu inte vilat upp mig sedan i fredags... Då min bror tog studenten! Jag åkte nämligen med på flaket, något jag inte gjorde på min student,..... Så nu var det dags, alltså 7 år senare hahaha... Bättre sent än aldrig och dyngsur var jag, alla sprutade ju ÖL på varandra och slängde vattenballonger så jaaaaaaaa jag var inte torr någonstans hahhaa.... ; )

Känner mig en aning spänd och nervös inför imorgon då jag börjar jobba, nu var det slut med att vara hemma med min BUSUNGE som jag ÄLSKAR så ENORMT mycket!!! Kommer sakna henne med minnas de dagar vi faktiskt hade med mycket KÄRLEK och bus...

  
  
  
   
 

På väg mot VÄSTERÅS, för att träffa min kära moster med familj....
   
Så här går det när man åker till Västerås hihihi....
   

Min födelsedag!
   
  


HÖRS när vi hörs, ha det bra tills dess!!
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Åååå vilka härliga tårtor! vad sugen jag blir! :)

2010-06-14 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0