...Ooooh UNDERBARA dag...

God kväll på er!

Ni har säkerligen haft en underbar dag i det härliga vädret, för det har jag och lilltjejen haft! Vi åkte tidigt med mamma till en nära vän till familjen, Eva-lena... Hon är ju så himla trevlig och varm person som jag känt nu i mer än 15 år. Vi åkte iallafall till hennes hem i Nacka, det var en bit att åka men det var VERKLIGEN värt det! Hon bor så fint (som ni kan se)...

Därefter åkte vi vidare till Lidingö för att träffa min kära syster (som ständigt jobbar) och min bror (som för övrigt tar studenten nu på fredag..wiehoooo). Och vet ni vad? Jag blev tillfrågad av honom om jag ville åka med på flaket för att ha koll (inte för att han ville utan för att chauffören som kör lastbilen vill ha en vuxen med). Och jag som inte åkte med något flak när jag tog studenten PASSAR PÅ och åker med hihihihi...

På hemvägen var det dock INTE lika trevligt som under dagen, detta då jag satt i bilkö i 1 och en halv timme!!! INTE roligt då Maria Isabelle började gråta efter 1 timme och gjorde det heeeela vägen hem, INTE roligt som sagt!! Måste fixa airbagen där fram så jag kan ha henne bredvid mig när jag kör så jag kan vara mer "tillgänglig" än nu...

Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig, god natt så hörs vi KANSKE imorgon!


   
   
  
  
      
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0