Ännu en fullspäckad dag...

God kväll!

Hoppas ni haft en bra dag idag, själv så har det varit rätt så trevlig. Har flugit omkring med mamma och lilltjejen med bilen ända till Rotebro. Vi åkte först en sväng till några vänner till familjen, där det bland annat bjöds på påskgodis, libanesiska kakor och arabiskt kaffe mmmmmmmmmmmm ; ). Sedan åkte vi till min morbror och lyckades överraska honom då han inte hade någon aning om att vi skulle komma, jätte trevligt! Även det åt vi hahaha....gud va vi äter överallt! Maria Isabelle hade roligt, klappade på Shakira (deras hund) flörtade med mina småkusiner och lekte med min tio juan carlos!

Vi fick dock åka en sväng till PrisXtra  för att inhandla middag till M-I innan vi åkte vidare till min morbror, hade nämligen glömt bort att ta med det hemifrån. Dyrt som bara den var det tyckte jag, är van med att det kostar 9.50kr burken. Här tog de 15kr för en liten burk! SJUKT, men men tur att man inte handlar där vanligtvis...

Hittade en jätte STOR stol utanför Stalands möbler i Rotebro och M-I fick såklart sätta sig på den och se jätte rolig och liten ut hahaha...Titta bara!




Så där då, det var allt för mig idag...GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0