En trevlig kväll med sekten ; )

I fredags var det dags igen, alltså för en trevlig kväll med sekten. Det hela började med att först lämna av Maria Isabelle hos mormor och därefter hämta upp min älskling på jobbet.

Man skulle kunna tro att vi kom hem för att slappa en stund innan det var dags att åka till sekten, men neeeej! Vi kom hem och Francisco började STORstäda och fixa saker man inte hinner med när vi har lillan hemma. Skäms lite över det här men samtidigt så tycker jag att jag var värd det, nämligen att medan Francisco höll på att städa ihjäl sig så satt jag och fixade min blogg ; ). Jag brukar ju städa varje dag så det fick bli min avslappning.

Hursomhelst, senare samma kväll kom Dario och Jenny förbi och plocka upp oss i "el auto tropical" hahaha, varför säger jag så? Jo för SALSA spelades så högt att mitt hjärta bankade till musiken, och den känslan får man annars enbart ute på krogen hahaha...MEN rolig bilfärd till Lina och Andres blev det iallafall: )

Apropå Lina och Andres, så bodde de i en jätte mysig lägenhet i Huddinge. DOCK kunde man inte undgå att se att insyn till grannarsna var uppenbart. Man kunde se ALLT! Tur att de bodde längst upp för annars hade man känt sig iaktagen hahahhaa...

Nåväl, det resulterade i en kväll fylld av det vanliga, nämligen en MASSA skratt, tårar (i följd av skrattet, i Brisas fall iallafall hahaha). Vi åt pizza, drack lite vin och spelade Nintendo Wii! ALLTSÅ var det en väldigt trevlig kväll...

Se bildbevis, hihihi ; )





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0