Förklaring till gårdagens utbrott...

God morgon allihopa!

Ni som läste mitt inlägg igår kanske blev förvånade över att jag lät så arg men ni som känner mig riktigt bra VET att när jag blir arg så måste jag få ut det som gör mig arg och ledsen. Måste tillägga att tröttheten som jag bär med mig och stressen som uppstod just igår var det som gjorde allt mycket värre än vad det egentligen var.

Idag mår jag iallafallbetydligt mycket bättre och har nu lugnat ner mig helt så jag kan berätta vad som egentligen hände igår. OBS! Varnar för ett låååååååååångt stycke nu!

Allt började med att tiden ändrades till sommartid och jag som aldrig fattar när den ändras så hade jag helt glömt bort det. Jag hade till och med satt upp en påminnelse på mobilen om att den sista denna månad så skulle tiden ändras, det jag hade missförstått var att det egentligen var sista söndagen i mars månad då den ändras men men....

Vaknade iallafall tidigt och började dagen med att göra situps, brukar inte göra mig tiden men nu gjorde jag det och Maria Isabelle tyckte jag såg så rolig ut att hon ville ställa sig upp vid mig och lägga sig på mig hahaha...
Nåväl, killen jobbade igår och som tur var så åkte han iväg i tid så han hann komma till jobbet utan problem.

Under frukosten tänkte jag att jag MÅSTE åka till Slagsta outlet och köpa skor till lilltjejen för hon har börjat ställa sig heeeeeela tiden och vill vara uppe och gå (med stöd såklart) och därför kände jag att det var viktigt att hon fick ett par stabila skor. Vi åkte dit och var där innan öppning för jag ville komma iväg fort för jag hade lovat mamma att vara på Lidingö en viss tid. Kände att jag inte kunde bli sen för jag kunde inte få tag på mamma om jag hade velat då hon tappat sin mobil. Så när klockan slog 11 och affären inte öppnade så fattade jag att de hade HELT missat att tiden hade ändrats! FAN tänkte jag då, kan inte vänta en timme här för lilltjejen måste äta och sen skulle jag ju också vara på Lidingö en viss tid! Sååååååå ja åkte till Lidingö, hämtade mamma på jobbet, åkte hem till henne för en god brunch och så åkte vi äterigen till Slagsta! observera, avståndet mellan dessa är inte liten men hursomhelst så kom vi äntligen fram. Jag köpte 3 par skor till min lilla skatt och hittade även ett picknickset som man kan fästa i cykeln eller ta med sig den genom att bära den som en väska. JÄTTE bra, praktiskt och BILLIG! Den hade kostat 550kr och kostade nu 150 ; ) Sååå nu jag längtar till utflykterna i sommar

Efter att vi shoppat klart åkte vi till Rotebro för att hälsa på min morbror som jag hade lovat, det var trevligt att träffa honom och min tia anki då vi tyvärr inte ses så ofta ; ) Francisco ringde mig och frågade vart jag var för han trodde att jag skulle hämta honom efter jobbet, brukar göra det men igår hade jag heeeeeeelt missat att berätta att jag skulle till min morbror! Han åkte iallafall hem och jag tillsammans med min mamma och dotter åkte till Barnens hus och inhandlade en potta! En jääääätte fin pottstol i rosa, för 400kr.... vilka överpriser ellerhur? Men men betalade med ett presentkort jag hade fått till dopet av min morbror så, tio? TACK för pottan! hihihihi

På väg mot Lidingö ringer Francisco igen för att kolla ungefär när jag kommer för han har glömt sina hemnycklar hemma och kan inte komma in. Lämnade av mamma efter att ha kört fel inne i stan två gånger och lyckades hamna i bilkö...TYPISKT! Det slutade inte där, Maria Isabelle gnällde heeeeela vägen hem...Stackarn började bli hungrig och det förstod jag så jag la på en växel. Francisco väntade på OKQ8 och han lyckades trösta henne i baksätet....ÄNTLIGEN var man hemma!


uuuuuuuuuuuuuf mycket text va!! Nu kanske ni förstår varför jag var så arg igår...Men stressen och sömnlösheten gjorde allt mycket värre! Är dock glad att jag har en förstående man som lyssnar och hjälper mig så mycket han kan och orkar. DOCK kan han bli lite "speciell" men å andra sidan, vem blir inte det ibland!?!?! hihihihi TE amo negrito... 
 

Hörs snart, måste ju fota POTTAN och så kommer jag berätta vad jag haft för mig denna morgon ; ) Så återkom!
HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0