Inte riktigt som jag tänkt mig!

Idag har varit en dag för att enbart slappa och ta det lugnt MEN ändå bestämde jag mig för att dra mig till mvc för att förnya mina "pills". Roligt nog så var den informationen jag hade hittat på nätet FEL så där jag vi i en kvart och väntade medan andra blev inropade. Till slut så frågade jag en som jobbade där och då bekräftade hon det jag misstänkte, nämligen att det inte var öppet hus idag, utan det var imorgon! Nåväl, efteråt gick vi till biblioteket för att låna lite böcker... Lilltjejen måste ju bli introducerad för rim och ramsor och andra roliga böcker. Än så länge så är de bara roliga för de "låter" när man slår på dem hahahaha.... Men men, envisa jag tror och hoppas på att hon en dag gillar att läsa som mamma och tycker det är avslappnande om inte så har jag iallafall försökt.

Det blev dessa böcker:

Nåväl en annan sak som jag inte hade tänkt på tidigare, kanske ingen nyhet för andra föräldrar men mössor utan något snöre att kyta under hakan är helt hopplösa! De åker bara upp där bak och ner för ögonen på barnet när de sitter i vagnen, kan vara att de rör sig så mycket i åkpåsen att det blir så!

ALLTSÅ, tänk på detta innan ni köper mössor till era barn/framtida barn/barnbarn eller barn som ni känner på olika sätt hihihi !

Ha det!

Ps: Här kommer lite fler vårbilder från "kortis" promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0