Less!!!

Idag har verkligen varit en jävla piss dag! INGENTING har gått som jag har tänkt, det är såna dagar som denna som jag bara läääääängtar till jobbet!!!....Märker att helger VEKLIGEN är till för att slappna av och avlasta mig genom att låta Francisco sköta om Maria Isabelle så jag också kan vila mig ifrån det lite!

VISST, kan erkänna att man ibland kan ha det jobbigt på jobbet, exempelvis när man har haft en dålig dag på grund av någon idiot som sagt/gjort något eller att något inte gick som det ska MEEEEEEEN underskatta inte FÖRÄLDRALEDIGA!!!
Det är också ett HELTIDSJOBB! Visst är man hemma och har tiden att disponera hur man vill men det är inte lätt ska ni veta! Missförstå mig inte, det är underbart att vara förälder...MEN när allt går snett och barnet bara tjatar och gnäller och är aldrig nöjd så prövas VERKLIGEN tålamodet!

Känner att det blir sååå jobbigt när killen jobbar helger också, det blir att JAG får ta hand om lilltjejen heelt själv ALLA dagar utom 1... och vet ni? Det kommer vara så i hela 7 veckor framöver.....oooooooooooooooh va jag längtar! (not)

Det är dagar som denna som jag blir imponerad av ensamstående föräldrar!!!
Att de ORKAR, förstår att man vänjer sig vid allt MEN ändå!

Måste passa på att tacka min underbara och jobbiga mamma för att du ORKADE med oss TRE jooooooooooooobbiga ungar, däribland jag! Ni andra ensamstående föräldrar, ni är BÄST alltså!

Ursäkta att jag låter så irriterad men alla har inte perfekta dagar, och denna är VERKLIGEN en sååååååååådan dag!
Hoppas ni haft en bättre dag än mig iallafall!



PS: Ljuspunkter från idag var att jag efter TRE vändor till Slagsta Outlet fick tag på BRA skor till lilltjejen, fick vara med min mamma som även hon fyndade skor och sist men inte minst så träffade jag min morbror och tia Anki! TACK till er för att ni förgyllde min annars jobbiga dag!

Kommentarer
Postat av: Leo

OMG... Arg dag.. känner igen ilskan lite :P

7 veckor i rad? WTF???!

2010-03-30 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0