Liiiidingö - Hälsans ö

Go da, kära läsare!
Hoppas ni alla mår bra och njuter av en MKT finare dag än igår och dagarna innan det... Själv så har lilltjejen och jag tagit oss hela vägen till Lidingö, för att hälsa på mormor (eller förlåt, mami Jacqueline...vet att mamma inte gillar ordet mormor hahaha) syrran och brorsan som ännu inte kommit hem från skolan.
Det var inte det roligaste att ta sig hit, vi tog bilen och jaaaaaaa det tog sin "lilla" tid att komma fram! Det var enorma bilköer och som tur var så slapp jag ha älsklingen min i bilen som stressar för att komma i tid till jobbet om han nu skulle ha hängt med.... MEN jag hade en annan liten som tjatade och skrek, nämligen min lilla skatt hahaha...det var VERKLIGEN inte roligt att höra henne i baksätet medan jag sjöng hennes favoritlåtar och andra låtar som jag har på cd skiva! Blir nog inte många gånger som jag kommer att ta mig till lidingö på morgonen för då fastnar man i ruschen!
Bildbevis: 

Men det viktigaste med resan var att vi fick träffa familjen på Liiiiiiiiiidingö som nu lämnat oss hemma, för både mamma och syrran skulle jobba! Vi fick iallafall träffas en stund och det var roligt, eller hur mamma? hihihihi (du vet vad jag menar) Så här roligt har lilltjejen det när hon kommer till hit...och ja, min mamma har en likadan pusselmatta som oss ; )


Piiiiiiiiiiz

Ps: Inga bilder på syrran eller mamma läggs upp för de inte "fixade" nog för att vilja vara med på bild, eller har jag fel? ; )

Kommentarer
Postat av: Stina

Va fin hon är dotra di! kraaam

2010-03-24 @ 18:12:27
Postat av: Jacqueline

Tack fiiiiiina du!



Hoppas du mår bra och att du tycker om bloggen mig ; ) KRAAAAAAAAAAAM

2010-03-24 @ 19:46:07
URL: http://missjacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0