Men seriööööööst!

Snacka om att vintern vägrar släppa taget, man blir helt orklös och slapp av det här vädret : ( Måste göra några saker idag och helt ärligt så orkar jag knappt gå upp från soffan när jag tittar ut genom fönstret och ser det här äckliga vädret!

Meeeeeeeeeen får ta mig själv i kragen, sätta på musik som får mig att bli piggare, diska/städa lite och sen dra mig till gymmet. Så fort jag tagit mig ut från dörren så är det INGET som kan stoppa mig hihihiii... : )

Får väl pigga upp mig genom att kolla på bilder från sommaren eller när jag senast var på semester, nämligen i Mexico! Läääängtar efter värme och sol, men inte för mycket av det så klart! hahahhaa...snacka om att man aldrig är nöjd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0