Oerhört trött

Idag har jag varit enormt trött, kan dels bero på att min lilla flicka (och vi) inte sovit så bra de senaste nätterna... TROR att det kan vara tänderna men hon har iallafall varit liiiiiite gnällig. Så allt har bara känts jätte jobbigt, trots mitt humör så drog jag mig till gymmen en snabbis idag för mamma och jag hade bokat upp oss på ett pass som skulle visa sig vara något helt annat än vad vi hade tänkt oss MEN det var ändå sköönt.

Min älskling har tagit ledigt imorgon så jag kan vila mig lite från vår lilla flicka MEN samtidigt känner jag att jag ändå inte kan slappna av och viiiiiiiiiila. Det ligger inte riktigt i min natur hihihihi meeeeeeen det återstår att se vad morgondagen har att erbjuda. Återstår att se ; )

God natt på er, själv ska jag sluta datanörda mig för jag troooooooooooooor att mi negrito börjar tycka att jag sitter för ofta vid datorn på kvällen och ignorerar honom hihihihi....Inte med flit iallafall, det är bara det att jag är enormt petig och är fortfarande inte nöjd med min blogg....

Någon som kan tipsa mig om hur man centrerar headern men inte heeeeela texten?  allt blir centrerat om jag centrerar bilden längst upp och så vill jag ICKE ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0