...Planerar mitt nästa projekt...

God morgon, kära läsare!


Håller på och smider planer inför ett projekt som ska ta plats hemma hos min mamma... Tanken är den att JAG ska sänka taket i köket samt sätta i spotlights ; ) hihihihi  joooo jag vet att jag inte är någon hantverkare men sånt är verkligen som jag älskar att pyssla med och faktiskt så verkar det inte så svårt. Har hittat en heeeel del "gör det själv sidor på nätet" och jag tror att jag kan fixa det här... DOCK ska jag inte dra el eller sådant! Det får en elektriker fixa men tanken är den att det ska ske nu under våren, innan jag börjar jobba i juni så jag får ta och skynda mig med mina planer och sätta igång med inhandling av det material som behövs....

Bilddokumentering och annan dokumentering kommer ni SÅKLART att kunna ta del av här på bloggen, så håll er uppdaterade! Skulle ni ha tips på bra (billiga) elektriker, andra gör det självsidor eller annat så är ni mer än välkomna med ALL information!

Idag tror jag att familjen och jag åker och hälsar på svärmor och eventuellt åka till netonet och inhandla en våffeljärn (jooo jag vet att våffeldagen var den 25 men det bryr jag mig inte om för då hade jag ingen våffeljärn så idag/imorgon får det bli istället) KAN bli förändringar men det återkommer jag såklart om senare.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0