Hemma spa tips...

Dagens har i stort handlat om att ta det lugnt, känner att jag måste vila mig från gårdagens stress och spring....Hade för mig med lite "spa" behandlingar a la "min stil" hahaha...nää men seriöst! Jag kokade lite vatten, hällde i en dunke och därefter så fick ansiktet genomgå en liten ångbastu ; ) Gjorde även en liten hemmagjord ansiktsmask gjord av enbart vatten och socker. Låter konstigt kanske men socker är underbar och skonsam för huden, så här gjorde jag....

1. Scrubbade ansiktet försiktigt med socker och en skvätt vatten

2. lät det torka i ca 15 minuter och därefter tvättade jag bort det med ljummet vatten


TESTA och ge mig feedback! Min hud blev alldelles leeeeeeeeeeen!

   här håller sockret på och torkar

Och här är jag KLAAAAAAR   hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0