"Rålis" med lillfamiljen hihihi...; )

Idag var det dags igen för härliga solen att titta fram! Vi bestämde oss för en promenad  längs vattnet i Rålambhovsparken (inte hundra på hur man skriver egentligen men men ni fattar). Vi gick en bra stund och sen åt vi båda varsin chorizo med mineralvatten, detta för nästan 80kr!!! Fattar ni vad dyrt, eller är det bara jag som tycker det är skampriser??? ja ja, skitsamma! Vi hade iallafall en fin dag, och kameran var med så klart!

Efter promenaden åkte vi iallafall vidare mot Lidingö men vi hann inte långt för på väg dit pratade både Maria Isabelle och jag med min mamma i telefon och hon sa att hon skulle jobba så vi vände om och drog oss till affären för inhandling av mat!

Det resulterade i tacos och ett/två glas vin, hääääääääärligt! Nu ska jag slappa framför teven med älsklingen!
Tack och hej........och ha en fortsatt trevlig kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0