Snart, snart, snart är det dags

Något jag dagligen tänker på nu är det kommande stambytet som börjar den 12 april....Jag och familjen ser verkligen inte fram emot detta, dock ser vi fram emot vår nya toalett och allt de kommer att göra i hemmet. Vi har nu i några veckor hört hur oljudet från huset bredvid där de redan börjat och faktumet är att för varje vecka som går desto mer närmar de sig oss... Det kortet som jag lagt till är från ca 2 veckor sedan, de är nu vid porten närmast oss... Alltså är det snart vår tur att inte ha vatten i lägenheten, inte ha en toalett (eller joo, en mulltoa) och dusch att använda och jaaaa alltså kommer vi bo under jobbiga omständigheter i ungefär 5-6 veckor!



Funderar på om vi inte ska bo någon annanstans första veckan, då rivningen kan låta för mycket och göra min lilla skatt orolig. Det tänker inte jag utsätta henne för så vi har tänkt att  kanske bo på hotell, vandrarhem eller som sista alternativ hos våra föräldrar. Dock känns det jobbigt för man är ju van att köra sitt race hemma och bor man någon annanstans, oavsett vem det är så är man inte heeeeeelt avslappnad. MEN det återstår att se hur vi bestämmer oss att göra...

Har ni några bra tips på billiga hotell, vandrarhem? Uppskattar era tips!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0