Toppen secondhand butik BARA för barn

Måste bara tipsa om en toppen secondhand butik som jag upptäckte med Evelina (en i barnvagnsligan) förra året. Den ligger inte så långt från Älvsjö station och är defintivt värd ett besök, tro mig du kommer inte bli besviken ; )
Den heter Gröna villan och har allt du kan tänka dig för barn och det bästa med den är att ALLT är sorterat efter strl! Alltså är det inte särskilt svårt att hitta, om du ändå skulle ha lite svårt i början är det bara att fråga den snälla personalen...Priserna är si så där, personligen anser jag att man kan fynda ordentligt men man ska vara medveten om de priser som gäller i handeln för ibland kan jag känna att vissa plagg är dyra enbart för att de är märkeskläder/varor.

Gå in på deras hemsida för adress och annan information! http://www.gvbarnklader.com/ 

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0