FredagsMYS!

Idag var det ännu en späckad dag, efter Maria Isabelles siesta åkte vi till gymmet och därefter till Skärholmen för att umgås med våra vänner Brisa och Adela!

Jag FYNDANDE på BikBok och det var verkligen oväntat, det var halva reapriset på massa gotti gott gott ; ) Det skulle ha landat på 800 kr men fick allt för 200kr, FATTAR NI!!! Är sååå nöjd och glad! Ta er en tripp till Skärholmen om ni har vägarna förbi för det var verkligen värt det!

Lämnade förresten tillbaka jackan jag hade köpt förra veckan, tyckte inte den satt som den skulle och eftersom de inte hade några S kvar så lämnade jag tillbaka den. Tråkigt! MEN ville inte ha kvar den baraför att den var snygg, vill ju att den ska sitta snyggt på också ;) Lämnade även tillbaka en av tröjorna jag hade inhandlat, detta då ena knappen hade gått av efter att ha använt den 2 ggr bara. DÅLIGT för kläder ska ju kunna hålla MYCKET längre!

Nåväl, här kommer det en liten titt på hur vår dag såg ut!

Ha det bra



! 
Mössan hittade vi på Åhlens, jätte söt faktiskt.. Tror att den är ämnad åt pojkarna men tycker personligen att den både passar killar som tjejer! Visst ser hon cool ut?



 
BUS på skopunkten, dock hittade jag inga skor till Maria Isabelle för de hade inte hennes lilla storlek. Dock hittade Adela gumistövlar, eller min som hon sa hihihihi så söt!




Önskar er en trevlig helg, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0