Uppdatering av en enormt TREVLIG dag!


Idag var det tidig morgon som gällde, det var dags för öppna förskolan, sångstund och lunch med barnvagnsligan. (varför kallar jag oss för det? Måste uppdatera det där, tips?)

Nåväl, vi fick ett oväntat besök tidigt på morgonen...av min mamma ; ) Det var inte planerat men hon var i närheten p.g.a. hon blandat ihop dagarna med en person hon skulle träffa. Tur det för det var väldigt trevligt att ha hennes sällskap en stund....Hon följde med till öppna förskolan och hon verkade tycka om stället, det var en massa barn och det är extra mycket roligare när det är fler vid sångstunden. Maria Isabelle älskar verkligen sång, det gör henne glad. Oooooooooooooooooch har faktiskt glömt att berätta en sak, HON KRYPER!!!!


 
Bilder med mami Jacqueline på ö-f

Det började för några dagar sedan men nu ser man tydligt att hon kryper, DOCK är det inte så roligt. Hon kryper enbart om hon måste! Jag har märkt att hon älskar kablar så det är det som jag tar fram för att få henne att krypa ; )





Efter några timmar på Ö-F, så gick vi hem till oss för en pastasallad a la Grekland! hahahaa njaa inte exakt som grekiska salladen men den var ätbar och god. Pricken över i:et var turkiska yoghurten med vitlök


Maria Isabelle och jag tackar ER alla för en enormt trevlig dag, hoppas vi ses snart igen!

HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud va fin bilden blev på er två! Sötnosen! Jag la upp en bild på din pricessa i min blogg också ;) Kram och tack för en trevlig dag!

2010-03-25 @ 19:46:19
URL: http://jagochliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0