Upptäcksfärd

Min lilla Maria Isabelle har blivit sååå stor, varje dag ser olika ut och var dag är det dags för nya upptäckter och äventyr. Hon kryper överallt i lägenheten vilket är både positivt och negativt, positivt i den mening att hon ser sig omkring och utvecklas som hon ska. MEN negativ i den mening då JAG och Francisco inte alltid har koll på vart vi ställer saker. TROTS att vi blivit informerade om vad som ska bort och annat som ska dit så är det ibland svårt att hålla koll på allt.... Hon är med andra ord farlig! Hon reser sig upp överallt och tycker det är jätte kul att härma ljud och grimaser. Söööööööööööta unge!!! hahahaa...

Idag var det även dags för potträning, det måste börjas tidigt så hon inom en snar framtid slipper dem där jobbiga blöjorna. Både bra för henne, oss OCH miljön! Var ju som jag nämnde tidigare och köpte en pottstol igår, så idag var det dags! Hon ser jätte söt när hon sitter på den, första gången satt vi båda på varsin stol och efter att vi var klara så tog jag upp henne och där var den, första lilla korven i pottan hahhaa...kanske låter jätte äckligt men jag var iallafall huuuuur stolt som helst!

Kommer inte att lägga upp bilder på min lilla flicka när hon sitter på potta MEN ni kommer definitivt se andra bilder från dagens äventyr... Varsågoda!


 
Här har vi den fiiina pottan! Gracias tio Juan Carlos och familj, presentkortet kom verkligen till hands ; )

   
  

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken söt tjej du har! Härligt med en potta, hoppas den kommer till användning! :) Kram!

2010-03-29 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0