Seg men mysig daaaaaaag!

God kväll allihopa!

Hoppas ni haft en mysig dag och kväll...

Dagen började inte alls som jag hade tänkt mig, varför? Jo ville köpa en potta men den jag ville ha var slut, ville köpa gåskor åt Maria Isabelle men de hade hunnit stänga när vi kom fram och jaaaaa so on och so on!  MEN jag hittade iallafall tre fina fotoalbum samt speciell fästtejp som man har när man "scrapbookar" hihihi....Jätte kul och ha något kreativt att hålla på med när dagarna ser ut som idag, dvs grått och dimmigt!

Hursomhelst så hade vi en trevlig kväll hemma, kl 20.30 släcktes ALLT och kvar blev det enbart värmeljus och två stearinljus som lyste upp vårt hem. Tråkigt bara att våra grannar inte var lika miljövänliga denna kväll, kan det bero på att de som bor i området är äldre personer som inte bryr sig så mycket? Eller är det enbart fördomar som talar? ja ja, mysigt var det iallafall, så det får definitivt bli fler sådana här kvällar! 



 

Här är vi CITY GROSSEN i kungens kurva, första gången jag var där och ni som inte har varit där så kan jag bara säga att det fanns MYCKET grejer där! Det var ENORMT!


Här kommer lite bilder Från vår EART HOUR:
 

 

Mörkret hindrade dock inte Maria Isabelle att busa som hon brukar och kablar är såklart FAVORITEN! Kamerans blixt avslöjade vad hon höll på med ; )



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Stina

åååå vilken fin tröja hon har Isabel!! :) Kram på er!

2010-03-28 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0