Vem kunde ana att det kunde bli så...

Oj oj oj va tiden bara flyger iväg...Det var ungefär 8 månader sedan jag sist skrev på bloggen!

Inte för att några skulle sakna mig eller det jag har att säga men det har hänt såååååååå enormt mycket sedan sist. Maria Isabelle blev 8 månader i onsdags och ja hon börjar bli stora tjejen. Det har verkligen varit kul att vara hemma, men samtidigt måste jag erkänna att det ibland varit lite små segt. Är van att hålla igång och stressa och ha mig men min roll som mamma har fått mig att tänka om, eller ja inte tänka om men tänka i andra banor.

Bara det att man kunde fixa sig hux flux så var man klar för att gå ut är det bara att glömma numera... Jag MÅSTE ställa klockan på ca 2 timmar före jag ska ut någonstans på morgonen. Det måste ätas, tvättas av efter frukost, borsta tänderna *2, byta blöja, och eventuellt byta kläder igen på lilltjejen om hon nu skulle ha skitit ner sig juuuuuuuuuust innan utgång (inte ovanligt).

Meeeeeeeeeeeen jag har inte ens kommit till mig än, hahhaa...det måste diskas, städas (varför? jooo för jag tycker inte om att lämna hemmet ostädat, för det är såååååå mycket mer härligare att komma hem till ett fräscht hem...Skyller på mamma, hon hjärntvätta mig så hihihi).

Men men, personligen har jag aldrig varit seg på att fixa iordning mig och det är jag faktiskt inte ändrat så mycket på. Den enda gången som jag kan ta mig tid på att fixa mig är på gymmet efter ett träningspass. ; ) UNDERBART! (eller ja, jag kanske inte kan sega hur länge som helst för minisats har en max tid som barnet får vara där vilket är på 1 och en halv timme) MEN man är tacksam för det man får...

Nog om förändringar, imorgon är det utekväll med min negrito lindo! Vi ska träffa "SEKTEN" hahhaa några kompisar rättare sagt, det blir singstar och Wii ; ) Får se om jag slänger upp lite bilder och kommentarer efter sektträffen.

Ska försöööööööööka skriva oftare (än var 8:månad hahaha)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha.. know the feeling ;)Va söt la diva är på bilden! Cooling!

2010-03-15 @ 14:53:00
URL: http://jagochlite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0