Vila? No way josè ; )

Idag vaknade jag lite mer utvilad då min älskling ansträngde sig för att gå upp med vår lilla flicka tidigt på morgonen och åt en tidig frukost tillsammans, medan jag fick sova några extra timmar ; ) Otroligt vad lite mer sömna kan göra, för sen hade jag extra mycket energi, så mkt energi att jag städade hela huset på ett ögonblick. Gick extra fort då Francisco åkte till sin mamma och sedan kom de förbi och hämtade mig för en tripp till Kista gallerian.

Det blev några inköp, bland annat en vår/sommar jacka, en tajt grå/blommig tröja samt en lite mer lös men ändå åtsittande tröja.. (bilder kommer ni kommer att se när jag tar på mig vid något speciellt tillfälle ; ) ) Älsklingen köpte iallafall en fiiiin vår/sommar jacka efter många ombyten....herregud, han är värre än mig när det gäller att hitta något han är nöjd med MEN till slut så hittade han en jätte fin!

Det blev iallafall en heeeeeldag på gallerian, jätte trevlig dag! Får se vad morgondagen erbjuder, tror det blir träning sen får vi se...

Nu ska jag vila mina fossingar som gör ont efter aaaaaaaaaaaallt tittande i affärer ; O
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0