Efterlängtad träning...

God dag på er!

Hoppas ni mår bra och njuter av det vackra vädret som bjuds på idag...Själv var jag uppe med tuppen idag, alltså vaknade jag väldigt tidigt... Tyvärr sov jag inte så mycket inatt för älsklingen och jag gick och lade oss sent, detta då vi satte upp tv:n på väggen... SÅ nu kan inte Maria Isabelle slå den eller leka med den för den delen...hahaha... ; )

Oh jag var och tränade tidigare idag... ; ) Jätte skönt var det MEN jag tog det lugnt...Vill ju inte slita på kroppen hihihi.... får se när jag drar mig till gymmet igen! Kanske imorgon?  

Snart, snart...SNAAAAAAAAAART är det dags för mig att börja jobba, om exakt en vecka kommer jag att sitta på ett kontor och lära mig en massa nytt och försöka komma ihåg det gamla ; ) Läskigt ju!!! Tror att jag kommer att äta lunch hemma så Maria Isabelle OCH jag inte går från att ses HELA tiden till INGENTING på dagarna så detta tror jag blir en bra avvänjning innan det är dags för henne att börja på dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0