Fredag...

Hej!


Ni måste ha skänkt mig en tanke igår för jag mår mycket bättre idag...Ryggen är nästan helt återställd! Kan nog också bero på att jag igår efter nästan hela dagen hemma kände att jag inte orkade vara hemma och valde att åka in till stan med min kära syster. Tog dock två alvedon innan vi åkte och tro det eller ej så mådde jag mycket bättre efter några timmar... Konstigt va?

Nåväl, idag blir det stan igen, dock ska syrran och jag träna innan vi träffar vår vän Leandro! Det var ett bra tag sedan vi sågs så det kommer bli trevligt... Maria isabelle? Ja hon är med pappa och min svärmor... Älsklingen tog nämligen ledigt idag då han spelar ikväll ; )

Hörs sen!

PS: Tanken är inte att bli så här biffig, snarare deffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0