Trevlig dag i storstan!

God kväll!

Sitter här och har träningsvärk efter passet Sats Core Puls, en intervallträningspass som chockade kroppen och alla musklerna, särskilt mina benmuskler hahhaa...Chockade, ja för det var ju nästan 2 veckor sedan om inte mer sedan jag sist var på gymmet. Har helt enkelt inte blivit någon tripp ner till gymmet och kroppen känner av det omedelbart! Tror att ryggen påverkas särskilt då jag haft ont så ofta på senare tid...

Nåväl, ska komma igång och denna gång på riktigt... Det har snart gått ett år sedan min älskade dotter kom till världen och det är DAGS att ta bort mina extrakilo, för detta är inte jag! Har kommit underfund med att jag egentligen inte trivs med extravikten så den SKA BORT! 

Träning och kosten kommer att vara A och O framöver... MEN back till dagens utflykt! Åkte ju inte till stan med min kära syster... ; ) Vi var först och tränade som jag nämnde tidigare och därefter tog vi en lunch med vår vän Leandro! Det var hundra år sen vi sist sågs så det blev ett kärt återseende! Blev dock tungt att bära på våra gymväskor i flera timmar, kände då och då att min arm domnade bort hahaha... men men tror inte att jag åker in till stan på ett bra tag.... Blev dyrt! hahaha...Man gillar ju så mycket och nu hade man ju faktiskt tid att titta ORDENTLIGT när man inte hade maria isabelle vid sin sida! 

Titta på några bilder från dagens TREVLIGA träff!

     
   
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0