...Långhelg...

Halloj allesammans!

Har inte skrivit på några dagar och jaaa det beror ju  på att jag inte haft tid att skriva, har haft annat för mig helt enkelt!

Nu när jag skriver detta så är jag JÄTTE trött, Maria Isabelle somnade ca 22.30 och ja det är VÄLDIGT sent! Hon brukar inte somna så här sent men det är nog tänderna som är jobbiga och låter henne inte vara...

Måste förresten berätta om en jätte fin sak som hon gjorde idag. Älsklingen skulle ge henne sin middag medan jag skulle diska, MEN hon vägrade bli matad av pappa utan tittade mot mig hela tiden och beklagade sig. Efter en stunds tittande så sa hon MAMMA! hahaha...hon har ju sagt det förr men nu TITTADE hon på mig och med sättet hon sa det på och tittade på mig så visade hon vad hon ville.... Och det var att ha mig vid hennes sida och att JAG skulle ge henne maten istället ; ) TVÅ gånger gjorde hon så vid middagen, jätte gulligt ju... Men samtidigt så ställde jag mig frågan om hur det skulle fungera sedan när jag ska iväg för att jobba?

Tror faktiskt det kommer att gå alldeles utmärkt MEN gulligt var det eller hur? Jaaa men apropå min lilla skatt, så fick jag idag ett brev på stadsdelsförvaltningen gällande dagisplats! Hon har nämligen blivit erbjuden en plats på ett dagis som ligger nära Telefonplan. Kände inte igen namnet på dagiset och ja det var ju för att jag inte hade valt den... Den blev hon tilldelad då de andra jag hade sökt inte hade plats för henne, men efter att ha gått in på nätet och läst kring detta dagis så låter det VÄLDIGT lockande! Den är alldeles ny och kommer att öppna i slutet av augusti ; )

Känns KANON  roligt att hon nu blivit erbjudit en plats MEN samtidigt lite sorgligt! Känns som att detta år har gått så fort att man nästan önskar att det nu skulle gå lite långsammare MEN nej! Sorgligt men det är så livet är... Har dock försökt att njuta av ALLT vad det innebär att vara hemma med min lilla skatt, de gångna månaderna har lämnat ett enormt fint minne hos mig. Ett minne som jag kommer att ha med mig till jobbet och som håller i sig HELA dagen tills jag kommer hem igen... Och där kommer hon vara ; )


Oh får en liten klump i halsen av att skriva ovanstående så jag byter ämne... Var bl.a. i Kista gallerian igår med älsklingen, mini älsklingen och min svärmor! OCH där hittade jag några små fynd... Friis & Company hade nämligen utförsäljning! Detta hittade jag --->


Nåväl, ska sluta nu för jag är FÖR trött nu, GOD natt!

Imorgon lägger jag upp bilder på vår FIN, FINA toalett samt bilder på den som invigde det nya badkaret, nämligen lilla Maria Isabelle ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0